2 Kasım 2015 Pazartesi

Abiye elbise

Moda Ses Moda, moda endüstrisinin buluşma yeri, sipariş yazma moda ticaret olayı olarak konumunu sağlamlaştırıyor. Biz markaların bugünün perakendecilerin artan güveni memnuniyetle nasıl geri bak.Bu dün geceelbise Numune Spree grubu oldu. Abiye Elbise resmi aldı kim emin değilim ama onların bana göndermeden için teşekkür ederiz. Ben bir kaç cevapsız görünür olsa ... aşağı yorgan ve kabinleri fotoğraf çekimi Kongre merkezinde yapıldı. Bunu düzeltmek edeceğiz - daha fazla resim yarın. Şekil Ağacı koridor boyunca Luke Haynes, Zen Chic, Janet Clare ve Wenche Wolff Hatling ve kabinleri vardır. LUKE Haynes adlı ilk koleksiyonu Zarif olduğunu. İlginç bir çok sevilen klasik gömlek düştü sahip 30 dokumalar içerir. Stripes, ekoseler, Herringbones ve balıksırtı, renkler ve dokular gerçekten çok iyi. Ve evet, ben seviyorum bu yorgan yarım üçgen kareler ve bloklar bazı ekleme yapmak doğaçlama-olun. (Ben de kırmızı iplikle kapitone oluyor seviyorum!) Zen Chic Brigitte Heitland bir satış görüşmesi için aşağı alınmıştı Luke ama onu yorgan yanındadır - Onu yorgan ve onun muhteşem koleksiyon, Akış, yarın resimlerini gerekecek. Janet Clare ve onu sevimli, tatlı Tony sonraki bulunmaktadır. Bu Janet güzel Wordsmith koleksiyonu ile yapılan yorgan biridir - bu Felicity başlıklı oluyor. O da Wordsmith başlıklı güzel bir kitap bitti. Bu şen olduğunu. Nocturne, onu en son koleksiyonu ile ve karışık - Wordsmith kendi üzerinde güzeldir.

Wenche Wolff Hatling - Ven-ka telaffuz. (Yorgan Winterrose.) Bu JOL ise - telaffuz "yule". Geleneksel tarzda bir Nordic Noel renklerde Bitti, bu koleksiyon 1700 için Norveçli gelinlik kalma çoğaltılamaz bir baskı özellikleri Bu bayan ayakkabı olduğunu. Bir gelişiyle takvim - Wenche de harika bir Takvim Ağacı yaptı. Sweetwater tarafından Cilt II Designs - Bu Mama Said Sew için muhteşem bir takip olduğunu. Best Sweetwater bayanlar - Ne bu koleksiyon hakkında en sevdiğim metin yazdırır olduğunu. Metin. Yazdırır. HİÇ. Polly MINICK & Laurie Simpson - Polly ve ünlü halı fahişe ve Laurie eşit ünlü quilter olduğunu. Neutrals ve kırmızı muhteşem bir dizi - Bu Bayan Scarlet olduğunu. Patty Posies - - Resmin ortasında görkemli aplike yorgan el aplike ve en az iki hafta el-kapitone, parçalı edildi. O espresso, havuç kek ve beyzbol sürü tarafından destekli. Bunun altındaki yorgan Polly'nın Stars & Stripes solda ve sağda müjde vardır. Kız başka bir çifti - Barb Groves ve Mary Jacobsen. Me & My Sister Tasarımlar - yeni koleksiyon büyütün olduğunu. Sevimli çiçekler? Kontrol edin. Temizle taze renk? Kontrol edin. Lekeli, çizgili, vb - büyük blender baskılar bir ürün yelpazesine? Kontrol edin. Kabul et. Bunu istiyorum. Sadece Cadılar Bayramı için zaman içinde (yorgan Yabani Jelly Rolls 3, Cake 3 Dilim ve Kek 4. Dilim vardır) ... Bu ürkütücü Delight kumaş koleksiyonu sonraki ilkbahara kadar etrafta olmayacak olsa. Bu Bunny Tepesi Tasarımların Anne Sutton geliyor. Sen Ay yorgan Anne yeni altı aylık Row bakmak isteyeceksiniz - bu harika. Bu ürkütücü Halloween başlıklı oluyor. Gösterilen yorgan Cadılar Bayramı ve Monster Madness için Kartpostal Cuties vardır. Pat Sloan Memleketi Kız (Zaten doğru, ben Cadılar Bayramı yorgan seviyorum biliyor musun?) - Bu harika yorgan Bayan Ceket Charm olduğunu. Bu aplike, bağlama ve bazı nakış birleştirir - batiks ve / veya baskı. Küçük Gün Işığım (Ve Pat eserleri bizi izlemeye devam edin. Büyük şeyler her türlü var)! Kelimenin tam anlamıyla ve mecazi. Little Miss Sunshine lella Boutique Vanessa GOERTZEN gereğidir. Arka planda yorgan Bright Side ve çiçekler Kulübe Çiçekleri olduğunu. Little Black Dress ve Little Black Dress II müthiş takibi - Sadece bu gece Moda Partisi ... Temel Grey Black Tie Affair Black & White tema için zamanında. (Sadece turuncu biraz ekleyin ... Bu koleksiyonlar Halloween temalı yorgan için mükemmel, unutmayın.) Eğilim uyarı - V & Co.'nun Ombres Vanessa Christensen sadece benim en sevdiğim koleksiyon bu zaman olabilir. Ben bilmiyorum bir favori ... olsaydı. Ben yaptım ama eğer ... Criss çapraz Applesauce Yükselen Yıldızı aşağıda ortasında ve tarz muhteşem Ombre Hexie yorgan Modern El Sanatları Nicole gereğidir, arka planda. Şimdiye kadar en iyi Tuffet. (. Ben gerçekten yakında gerçekten bunlardan birini yapmanız gerekebilir) Bir Kapitone Life Vadisi - Sherri McConnell ve Chelsi Stratton.

 Krem, yumuşak bir boz-sırsız porselen, zengin altın, muhteşem bir canlı domates kırmızı, gök mavisi ve lacivert - renkler güzel. Tasarımcı Studio bu tarafında sonunda Bonnie & Camille. Onlar Vintage Picnic ile yapılan yeni Bayan Cüzdan gösteriyorlar. Bonnie - Pamuk Yolu. Sevimli kiraz biri ve oynak "Pamuk Yolu" işaret altında yorgan olan - Vintage Sepetleri asılı. (? Eğer kumaş "Kasnak" Ya nakış nakış bazı küçük çemberler almak ve başlamak istemiyorum.) Thimbleblossoms - Yüksük Çiçekleri. Görünüşe Camille Roskelley hem isimlerle gider. Baygınlık Onaltı. Flower Patch. Summerville. Clambake. Bu koşucu derlenmiş ve hatta belki de Lissa İskender'in corraled Martingale All-in-a-Row kitap yaklaşan gelen Camille satır vardır. Edyta Sitar - Ana koridor boyunca Çamaşır Sepeti olduğunu. California Michigan ülke genelinde hareketli olmasına rağmen, Edyta iki yeni koleksiyon, Güney Pozlama ve Gümüş canlılar, gömleklik ve arka plan baskı koleksiyonu tasarlamak için zaman buldum. Birçok, birçok parçalar ile birçok çok güzel Bayan Elbise .... Bu benim favorilerimden biri - bu Driftwood var. (Edyta ya da sadece söyleyerek ... zaten bir model eksik olmayabilir.) Edyta İlkel Toplarından yanındaki - Lisa Bongean. Lisa'nın yeni koleksiyonu Songbird Toplantıları olduğunu. Ben Lisa'nın standında yarın önünde bir resim var ama şimdi ... sadece kabin tarafında bu iki güzel yorgan düşünmek gerekir.

 Summer Breeze - Bu Haftanın geçen yaz İlkel Gatherings Blok oldu süper kavgacı yorgan olduğunu. Gerçekten küçük "anneanne kareler" Umut Sandığı ise - pembeler, kırmızılar ve kahverengiler yapılan bir hurda yorgan. Birleşik Kavramlar Lisa kapı - ve Lisa ve Jen Kingwell arasında. Jen, bu Pazar debuting üç koleksiyona sahiptir. Bu krem, gri, köstebek ve gümüş tonlarında geçmişleri ve neutrals bir "menzil", Perde Arkası Bayan Giyim. Ardından renk Önünde ... var - beş muhteşem yeni renkleşmelerinin içinde Jen imza şerit baskı. Onlar şeker deniyor. Arkada - Sadece bir Speck Jen küçük specks bir koleksiyon - nokta. Her renk iki kez yapılır - bir zamanlar beyaz lekeler ile ve yine siyah lekeler ile. Jen dan koridor boyunca ... Sandy Gervais olduğunu. Sen önce sağ onu hatırlıyor musun? Tam daire - blok etrafında bir kez. Yani evet, ben geri Daha fazla resim yarın olacak Amerikan Jane ve Zen Chic Brigitte - Sandy KLOP özlemişim. Umarım işler aşağı yerleşme başlayacak ve ben onların yorgan ile tasarımcıların bazı resimler elde edebilirsiniz. Sonra! Sohbete katılın

http://modagiyimayakkabi.joomla.com
https://modagiyimayakkabi.wordpress.com/
http://moda-giyim-ayakkabi.blogspot.com/