22 Nisan 2016 Cuma

Kapıda Ödeme Tesettür

Dirseklerimin üzerinde doğrulup Eşarp “Önemli değil. Gelsene,” dedim ama der demez pişman oldum. Onu görmek istiyordum, ama gitmesine ihtiyacım vardı. Gözlerimdeki mücadeleyi gördü, ardından kanepeye baktı -bir iki vahşi, tutkulu an boyunca Eşarp Şal benim oldu­ ğu o tarihi kanepeye— ve yüzü kızardı. “Seninle irtibat kurmayı denemedim çünkü istemeyeceğini dü­ şündüm,” dedi. Buna verilecek doğru bir cevap yoktu, ben de sessizce onu seyrettim. “Ama madem şimdi buradasın, konuşuruz diye umuyoru ferace modelleri ,” dedi, hâlâ kapı eşiğinde dikilerek.

 Bekliyordu, bir şey söylemek zorundaydım. Kapıda ödeme tesettür “Peki, konuşalım.” Kayıtsız görünmeye çalışıyordum, ama yüre­ ğim saatte milyon kilometre hızla atıyordu ve nefes almakta güçlük çekiyordum. Tesettür “Ben biraz cam açayım.” Lanet kanepeden kalkıp arka arkaya birkaç pencere açtıktan sonra geri dönüp ortada serili kilimin üstüne bağdaş kurarak oturdum. Karşıma oturması için ona işaret ettim, o da gelip oturdu. tesettür abiye  Kaçmadan gözlerine bakmaya çalışarak konuşmasını bekledim. O gözler. Göğsümü acıtıyordu. “Özür dilemek istiyorum,” diye başladı söze. “Özür dilemek zorunda değilsin—” dedim, ama beni susturmak için elini havaya kaldırdı.

“Hiç bilmiyordum,” dedi. tesettür elbise  “Diğer kızlarla nasıl olduğunu gördüğüm için, ben de aynıyım sanıyordum. Zararsız bir flört. Biraz eğlence yani. Yaptığın ya da söylediğin şeyleri sırf bana iyi hissettirmek için —bir tepki almak için—  tesettür ferace yaptığını ya da söylediğini düşünü­ yordum, cidden içinden öyle geldiği için değil.” “öyle başladı,” dedim dürüstçe. Beni üzgün gözlerle seyrediyordu, başka tarafa dönmek zorunda kaldım. Bakışlarımı tavana çevirdim, parmaklarımı saçlarımın içinden geçirdim tesettür giyim  ve derin bir nefes aldım. Nefes al. Nefes ver. “Sonra işler değişti.” “Bilseydim o kadar yakın davranmazdım,” dedi. “O zaman bilmediğine sevindim.” “Vincent’ın bedenine girmesine, beni öpmek için seni tesettür gömlek kullanmasına izin vermezdim. Durumun o noktaya varmasına asla müsaade etmezdim.” Gözlerinde yaşlar birikti.

http://www.modamerve.com